9/25/2015

Spotkanie blogerek czyli hello Radom!

W piątek miałam okazje uczestniczyć w drugim już w  mojej karierze spotkaniu blogerek (pierwsze którego byłam organizatorem klik  (tak wiem przez rok zrobiłam odpowiednią masę :)). Sprawczynią całego spotkania była Honorata. O 17 zawitałyśmy wraz z Marta Justyną i drugą Martą w "Rozmarynie". Na wstępie dostałyśmy torbę wypełnioną upominkami od sponsorów.
Dziewczyny które miałam okazję poznać pochodzą z różnych zakątków blogosfery. Każda z nas ma inne pasje, zainteresowania i oczekiwania ale zapewne każda z nas interesuje się tematami kosmetyczno-pielęgnacyjnymi.
Miałam okazję poznać każą dziewczynę ponieważ miałyśmy za zadanie opowiedzieć o swoim blogu oraz o naszych zainteresowaniach. Dzięki temu poznałam je o wiele lepiej.
Podczas spotkania odwiedziła nas przedstawicielka Mary Kay . Opowiedziała o firmie oraz przeprowadziła zabieg na dłonie którym byłyśmy absolutnie oczarowane.
Każda z nas otrzymała również zestaw kosmetyków od drogerii natura. A w nim kosmetyki takich marek jak Kobo czy my secret.
Honorata opowiedziała o książce napisanej przez blogerki "zwierzaki pocieszaki". Widać było jej wielkie zaangażowanie w tą sprawę a pieniądze ze sprzedaży tej książki zostały przekazane fundacji. Książka jest przeurocza i bardzo spodobała się mojemu małemu bratankowi. Ilustrację są bardzo kolorowe i nie mógł oderwać od nich oczu.
Brałyśmy również udział w loterii. Udało mi się wylosować hennę oraz depilację rzęs ale upominki były bardzo różnorodne.
Jeśli chcecie posłuchać co miała do powiedzenia Honorata, Justyna oraz ja zapraszam do posłuchania wywiadu w radiu plus klik
Pewnie jesteście ciekawe co kryło się w naszych magicznych torbach? O tym dowiecie się w kolejnych wpisach :)!








Portal dla kobiet VitWomanradomski portal dla kobiet eRadomiankiportal radomski RadomiaczekRadio Plus 90,7 ,  Sklep z odżywkami i suplementami MocarniSklep ElectroGSMDrogeria Internetowa Pleasure.Cat Sklep internetowy PinkDrink.pl - gadżety, zabawy, prezenty na wieczór panieńskiPop Gym Fitness Club RadomDrogerie NaturaESKK- kursy językowe, zawodowe i hobbystyczneShintai Day SpaPills-Rank.pl Niezależny Ranking Suplementów DietyEkologiczne kosmetyki Eko i BioSklep z odzieżą dziecięcą Cool KidsPortal TrustedCosmeticsGiftPol Topowe Gadżety ReklamoweImperium KobietFotograf Krzysztof KwiecińskiMaskotki z rysunków dzieciZwierzaki Pocieszaki.

zachęcam was do odwiedzenia blogów dziewczyn a my widzimy się 4 grudnia na kolejnym spotkaniu.
do zobaczenia!

15 komentarzy:

  1. Świetna sprawa takie spotkanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy25 września

    Dlaczego to tak blisko mnie, a ja nic o tym nie wiedziałam? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy26 września

    O jej ile cudownych kobiet! Dzieki za pomoc w odkryciu nowych blogów!
    Buziaki dla was kobiety ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Karolina M26 września

    Widać ze świetną zabawa! Ja bym bardzo chętnie sie z wami spotkała ale za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  5. milaijejswiat26 września

    Oj kaska masa masa weź sie uśmiechaj bo straciłas cala pewnośc siebie od poprzedniego spotkania. Bądź taka jak kiedys!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z przedmówczynią widać było u ciebie niezliczone pokłady energi i mase pomysłów pora wziąć się w garśc przestać myśleć o tym co było odciąć się od złych ludzi i działać! trzymam kciuki przechodziłam przez to samo

      Usuń
  6. magdalena26 września

    Jakie słodkości! Nie moge sie doczekać żeby dowiedzieć sie co fajnego dostałyscie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez mam daleko a wyglądacie na mega pozytywne osoby:)

    OdpowiedzUsuń
  8. tylkoAsia26 września

    Ojej jakie maskotki. Przez ciebie przepadlam i kupilam chrzesniakowi ta ksiazke. Czekam az przyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile nowych blogerek! Chętnie zajrzę na ich blogi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy26 września

    Chciałabym was zobaczyć 4 grudnia wszystkie takie "spoko babki"

    OdpowiedzUsuń
  11. Spotkania blogerek są zawsze przyjemne ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tylko pozazdrościć takiego fajnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja myślałam, że w okolicach Radomia jestem sama! :D

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że jesteś!